Tuesday, February 22, 2011

~Pasal HKK At A Glance~

Aku pandang bos. Bos pandang aku.
Aku tau bos pun serba salah.
Huhu.

Oke lah. Tak mo citer byk2. Yg nyata " it's not easy ". Lelah aku dibuatnya.

Selagi tak perasmian selagi tu bz. So, kita tgk HKK at a glance dulu ya. Kut tak sepi tanpa suara lak blog ni kan. Hi hi hi.

Masa dtg keja ari Sabtu lepas. Kren tgh nak buh "Giant Banner". Amik dr tgkp bilik aku. 
Mujur dia tak tepek kat tgkp bilik aku. Kut tak gelap sepanjang zaman.

 Selamat Datang. Juga view dari tempat aku ja.

 Ada pokok I-City. Ada org tu nak tgkp gmbr melompat kat sini katanya. 
Hihi.. Silakan..nati ku capture dari atas ni. Hihi.

 Pokok I-City lagik.

 Dan lagik.

 Owh. Dah terpasang giant banner tu. 
Selamat Datang lagi :)

Hoi! besarnya baju. Baju sapa lak ni??? 
Baju utk FOH hari perasmian 24hb ni.

So, sesapa ada kelapangan sila lah datang ke Kompleks Kraf Jalan Conlay. Dari 23 Feb hingga 7 Mac. Pelbagai produk kraf boleh didapati. Dibuka dari 10 pagi hingga 10 malam.

3 comments:

Aida Tamrim said...

Nak try akak incik lakuAku gi la... Kalau dia nak laa...Hmmphhh

LyNn HaMzAh said...

jauh sangat la kak reen...kalau kat JB nak juga lynn pergi tau...

puanstoberi said...

Adia :
Meh la dtg. Jalan jalan cuci mata. Jgn lupa gitau aku nak dtg tu :)

Lynn :
Wat rombongan la Lyn. Salu je akak bawak lawatan puspanita agensi dari luar KL. Cam kedah la.