Thursday, June 17, 2010

~Tolong saya...~

untuk jawab soalan yang diberikan oleh kawan saya di muka buku.

abistu bila nk ada anak sendirik?

Sbb nya saya da pening nak pikirkan jawapan.
Soalan dia mcm soalan yang tanya.. abis tu bila nak beli kereta??
Kalo mcm tu saya ada la jawapan.
Yg ni bebetul buat saya buntu lah.
Saya ada jawab jugaklah kat muka buku tu..tp saya nak tau kut2 ada jawapan lain.

Ini jawapan saya kat mukabuku :
Sila la tanya kepada Tuhan Yang Maha Esa. Sbb hanya Dia yang Maha MEngetahui. Sy tak berani nak cakap lebih2 sbb saya seorang yg percaya apa yang ditentukan oleh Nya..org lain saya tatau la sbb selalu je tanya pada saya soalan yang semuanya ketetentuan Tuhan.

Terima kasih atas bantuan anda.

*oleh yang demikian ada entry di blog sebelah*

~update: bila aku jawab mcm atas tu, beliau kata aku EMO dan takut aku MERANCANG. Haha. Sukati la aku nak emo ke apa. Kalo ko tak tanya soklan tu aku tak emo lah, selama ni ada aku emo? Ada ? Piraahh... asik nak jaga hal dalam kain org je tak sudah..

*ok, org emo ada smbg entry emo kat blog sebelah*

PnStoberi : maaf la lagi skali pasal yg sama..lantak lah..!

4 comments:

Irtiyah said...

Salam

Saya dah balas di blog sebelah.

azeul said...

jap saya p baca kat sebelah

oto said...

laju2 aku pi blog sebelah..

kekucingkatz said...

aku pun tensen tgk fb ko...