Tuesday, June 1, 2010

~Haiyak...gua kena tag~


Sebijik, bijik aku tiru ayat che sue.
Moekekekke..

1. Thanks dan link the person that gave you the cow (jangan lupa copy picture sekali)
- Thanks la che sue. Sudi juga kome' kasi mike lembu nih. Buleh la mike' buat korban tahun ni nampaknya. Bela dulu bagi gemuks. Oh..kena link pd kamu yg memberi yer. Ha..ini la link nya.
http://lilreddevil79.blogspot.com/

2. Bagi balik wasiat ini kat 7 bloggers yang paling active atau 7 paling tak active.
-Uit...mao bagi sapa ini lombu??
Aku nak bagi 2 org je buleh?? aci?? ini sohabat yg ku kenal di alam maya je. Sorang dari porem mesra dot net dulu dan sorang mmg knl dlm alam blogger je. Mereka adalah :
a) Puan AiShahRull; dan
b) Puan EjaMaria.

3. Bagi tau diaorg ini yang diaorg dapat wasiat dari orang kaya kg sepening lalat.
Wah..kaya tu nak la..tp sepening lalat tu namo la kan.
Ha..kedua mereka yg baca tu sila tempek gmbo lombu ini di blog kome yer.

4. Cerita 3 perkara apa yang anda selalu buat sambil tengok tv
a) Baca sokkaba
b) Baca majalah
c) Baca novel
Hobi saya adalah membaca.

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.
Pelik?? Aku tak penah masuk fear factor so, tkde makanan pelik seperti zakar kambing jantan yg pernah aku makan.
Tp aku penah rasa yg nasi kerabu itu makanan pelik. Hoho.

6. Cuba bagitau berapa orang dah kawan anda kat FACEBOOK
Tak ramai..ada 15,234 org. Haha. Ingat aku PM ke nak ada kawan seramai itu. Nak tgk kawan2 aku sila tgk di fesbuk ku shj.

7. Feveret soalan ni....camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe.
Simple je jawapan dia - di pejabat. Dah abis.

So, Che Sue, pinggan ko dah balas kan?? nati aku antar ketupat plak yer..buat makan ngan rendang lombu ko tuh. Moekekekek.

Pening aku pikir, apa motip kena tempek gmbr lembu tp takde soklan berkaitan lembu. Anyone...explain pleaseee....

2 comments:

Anonymous said...

hahah ekselen! aku pun baru pasan takde punn soklan pasai lumbu tag ni..kekeke.. saja nk mencacatkan kejelitaan blog kita kot ngan tercatuknyer lumbu kat situ..?erk!

meow2 said...

assalam..sy nk tanya something boleh?