Monday, June 28, 2010

~Pasal...Farewell Kak Sal~

Baru je tadi ne.
Kak Sal, our bos nak pindah p IKN.
So, buat la makan2 ala farewell utk dia. Dgn sesi pemberian adiah.
Ku order Papa Johns sbb derang tak penah rasa lagi.


Ok, ai loike dgn deliberi PJ ini sbb cpt, lps tu tak sesat. Yelah..ada skali tu piza ke mekdi ke tah..sesat ke barat halanya.
Tong2 la duit sesama kami yg seramai 9 org ni. Makanya dpt la makan 3 bijik piza berlainan jenis, breadstix, wedges.
Dan sumanya nom nom nom.

Super Papa's


Texas Heat (paling bes dan recommended utk org yg sker 'heat'-'heat' neh) &
seafood apa tah.


All of us. Ya Allah..semua brg sumbat dlm pantry aku neh. Hoho.


Makan..makan..makan.. Eh. perasan tak suma org dlm unit aku ni bulat2. Ekekek.

Eh. ini majlis farewell kan.. asal aku je salu interprame. ok, kasik laluan pada org diraikan. Ok..aku akui mmg aku kecoh. Menyampah dgn diri sendiri.


See...org amik gmbr pun aku nak kecoh..kecoh btulll....



So, utk Kak Sal, semoga gembira di tempat baru. Terima kasih atas segala yg diberikan selama 2 tahun setengah ni. We'll miss you Kak Sal!!!

No comments: