Friday, August 17, 2012

Yang Pergi, Yang Datang

Sedihnya bila dapat tahu baby Rini AF ni meninggal juga akhirnya.
Tak silap dalam 2,3 hari lepas aku ada baca yg anak dia kritikal dia akibat jatuh katil.
Lps tu masuk spital.
Dan hari ni, meninggal. Innalillah...
Sedihnya Ya Allah...
Dkt nak raya pula tu. Anak sulung pula tu. 
Tabah lah ya Rini, Allah menguji kita sesuai dengan keupayaan kita menghadapinya.
(sebenarnya aku taktau bila si Rini ni kawen pun. hihi. yelah.. da 'kertu' ni jarang2 dah baca pasal hiburan. Ni pun tau kat FB ja)
Cerita arwah anak Rini, ada kat 
kredit : sinar harian
Seterusnya, cerita dari artis AF juga. Farah dah selamat bersalin.
Baby perempuan juga. Tahniah utk Farah. Seronoknya ada baby...
Cerita dan gambar :
http://www.myartis.com/2012/08/farah-af2-timang-bayi-perempuan.html#more
http://www.gua.com.my/berita-artis/Farah_AF_Selamat_Lahirkan_Puteri_Sulungnya.html


3 comments:

cikbedahlaser said...

smlm ade org sms bgtaw bersalin.. tp tataw sape.. sguh la misteri..

sy pon ade baca cite rini ni..even x kenal pon sapa die.. smoga tabah hatinya....

kesian nye nk raya2 nih...

PUANSTOBERI said...

CBL:
rini ni budak AF.

Masya said...

takziah buat keluarga rini ..

tahniah buat keluarga farah...