Thursday, August 2, 2012

Promosi Kraf Aidilfitri

Kalo ada yang perasan, dah selalu keluar iklan Awal n Scha untuk Promosi Kraf Aidilfitri ni.
Jadi, sila sila lah datang pada sesapa yg ada kelapangan ya.
Start 1 Ogos until 12 Ogos 2012
Sehingga jam 10 malam.



Nati ai review secara detail apa yg bes yer.
Sbb dah 2 hari, ai pun tak sempat turun lagi.
Sebukkkkk nak interview mggu depan. *good luck pada semua calon.. nak soklan bocor?? Muahahahah...*

Ingat nak turun gak. Nak beli kuih raya - bukan utk hari raya, tapi nak buat kunyah2 memalam.
Hihiw.

Sila lah menjamu mata.
Kalo kat jalan TAR sanun panassss... sini sejuk ber air-cond. Hiwhiwhiwww
(lepas tu orang kata - kat jalan TAR jual murah2, aku kata situ buleh la.. jualan lambak..bersesak sesak)

*baik punya promo kan. Ngeh!

9 comments:

anie said...

cadang nak gie weekend nie...mesti ramai org kan.....

::EIDA:: said...

Mahal tak? HAHAHHAHA

Anum said...

mcm best je

Sue-Rya Qistina said...

insyaallah..klau ade kesempatan nk singgah. nak amik brg tempahan ngan usahawan. hehehe

Phat said...

terbaik kak ida

jom join segmen sy jom

Zana Adieyza said...

setahun berapa kali promosi la kan.. meriah betul kalau dpt keje situ.. ada kosong x? hahahha..

eda_ej said...

dah jangke dah.. bile tgk iklan tu mmg teringat kat kak ida.. hehehhe..

ejaMaria said...

huhuhu...
niat dihati mmg nak pergi... tapi skrg keje banyak dan bz... nak prepare tender drawing sblm raya... shopin raya utk anak-anak pun tak buat lagi... :(

Masya said...

nak pg jauh .. ape kate kekda amik² gambar .. jual online kot² ade yang berkenan dihati ni hahahahah