Sunday, August 5, 2012

Edisi Olimpik : Hanya Kilauan Perak

Amacam??

Tak dapat la makan eskrem pree ye dok?
Kasihannnn... sapa yg berharap nau makan eskrem pree tu. Hikhikhik. Kalo aku, menang pun mmg tak pegi la. Satu hal plak nak gi merayap2 memalam kerna se 'scoop' eskrem tu eh.


Layan juga final badminton tu tadik.
Biasa la..tgk je nervous. Menang - kalah - kalah.
Musuh tradisi M'sia tu.
Apa pun, Chong Wei dah buat yg terbaik. Malah lebih baik dari Beijing dulu.
kredit : Groupon
Cuma, terkilan jugak lah (bkn kerna eskrem!), mmg takde dah la kut kilauan emas utk Malaysia.
Pocketrocket man??
Moga moga lah. Mana tau rezeki Ramadhan kan.

kredit : FB Proton

Apa pun, maju lah sukan untuk negara.
Esuk nak suh panel interview tanya pasal sukan ni lah.
"Awak nak Malaysia menang kerana aiskrim pree atau semangat cintakan negara dan kesukanan?"

Ahahahah..

Eh. Orang nak interview, aku pulak nervous.
Harus nervous, my 1st 'project' at my new unit kan. Harap2 semua smooth lah.
2 harian lah menghandle interview ni. Jangan ter sangap sudah dlm tu.

Good luck to all.
Berdoa dan tawakal serta redha dengan setiap keputusan yang akan diterima.

5 comments:

~ain said...

bila ngan lin dan je mesti chong wei ni kalah.. sabar je laa...

::EIDA:: said...

Ida suka benda freeeee.. HAHAHHA

Carmello said...

Betul... Chong wei dah buat terbaik. Rasanya tadi puas juga si lin dan nak lawan chong wei kan..

Zana Adieyza said...

bertahun la gamaknya nak tunggu pingat lagi.. tp, x tau lah kalau lagi 4 tahun ada pulak atlit kita yg teror.. hihihi..

betapa kecewanya kita, kecewa lagi DLCW.. dia lagilah sedih & kecewa kan.. cian dia...

PUANSTOBERI said...

~AIN :
Terer kot Lin Dan tu. Lagipun coach dia garang giler.

EIDA :
Hikhik..menda pree salu nyer memerlukan kesabaran. Huhu

CARMELLO :
Tu kata orang bukan rezeki kita kan.


ZANA :
Entah la.. harap ke dia je kan. kena ada pelapis juga