Thursday, July 1, 2010

~Pasal FS dan Jejai~

Wah. Mari kita berangan jadi blog gosip hiburan pula.
Jap..jap..nak pikir. Kalo jd blog gosip, apa nama blog paling sesuai?
Oh PnStoberi ? Bebel PnStoberi? Hangatnya PnStoberi?
Urghh..tiada satu nama pun dapat dipikirkan.
Jadi maintain je lah jd blog tanpa ada motip.

Ok, berbalik pada citer FS dan Jejai.
Aku takde keinginan pun nak citer dlm blog ni.
Kalo nak korang search je. Kuar beribu2, malah mungkin berjuta2 citer pasal 2 insan bercinta nih.

Cuma saja nak kecoh kecoh.

Aku tak kata salah nak letak gmbr mereka ni. Ok je..buh je pun gmbr sesapa. Termasuk gmbr Ronaldo yg patah hati (dlm ati ada taman juga si Ronaldo ini ya). Itu hak mereka.
Meminjam tagline 'penyebar fikiran rakyat' mari lah kita berpikir kehebatan FS ini ya. Eh. Masa Datuk Siti umumkan nak kawen dgn Dato K dulu ada tk masuk muka dpn sokkaba? Aku tk ingat, lagipun masa tu aku sibuk ber induksi (eh. eh..ingat plak ya.. hahahaha).
Apa pun ,aku sebenarnya suka FS neh. Agagagagaa.. kantoiii :P

4 comments:

Diarihatiku1976 said...

muak dah ngan citer si FS ni... sekadar baca dan lihat jelah...

cikCha said...

hoh! mcm x cayer jer ko suka pasha sendat ni? kuihkuihkuih...

puanstoberi said...

DIARIHATIKU,
mmg ah.. da ada kat front page ni kita baca je la. Umo2 da makin 'matang' ni mmg tak kuasa kan nak folo citer2 gaya gini.

SHAH:
Hahaha. Jgn tak caya oih. Dulu dlm porem mesra ramai yg sker dia tau. Tu masa dia masih suam2 kuku la. Tahh.. tatau..aku ok je ;P

azeul said...

bolayan..lantak ler deme..boleh lak kuarkan stetment nak jugak walaupun tak direstui..xdpt bygkan apa yg akan jadi nanti...(teman bace tajuk je)