Saturday, July 10, 2010

~Pasal Gi Floria~


Kali ke3 diadakan (2007, 2009 dan 2010)
Dan kali ke3 jugak aku pegi.
1st year tu aku pegi ngan Fida, akak dia, Wani, Wan n Azlan.
Masa tu igt lagi. 31 Ogos. Which malamnya tu kiterang gi nyambut detik 12 t.mlm kat Dataran. Ni aku ada citer kat blog lama lah.
Then last year pi ngan my suami lah. Ate..dah bersuami katanya.
So, thn ni again..ngan my suami jugak.
Suka kan aku menda2 camni? Haha. Walo ku tahu akan peluh tiak namun ku gagah jugak utk pegi. Mmg bukan ada apa. Just tgk bunga, bunga, bunga dan bunga. Huhu.

Kali ni aku pegi on d 1st day. Dah tu sementelah aku da kuar, terus la pegi. Kuar pagi tu ngan Dee (akan ada citer di lain entry).

Org tak berapa ramai kat tpt taman2 yg ada hiasan2 bunga tu. Tp org meramai dlm pavilion (khemah hok besa tu). Berebut2 nak amik gmbr dgn 'aligator/biawak bunga'.

Utk keterangan lanjut leh tgh web nih : http://www.ppj.gov.my/putrajayafloria/floria.html

Takde citer apa sgt pun. Jadi tempek gambar sudeehhh..

Comei tau ladybird neh. Rasa nak peluk peluk


Ni la aligator ke biawak ke tah yg disalut bunga. Ramai nau nak amik gmbr ngan binatang ni. Kena tunggu sorang sorang amik gmbr. Sorang amik gmbr, yg lain duk tgk je. Kalo aku..aku segan. Jadi perhatian plak. Hehe.


Turtle ni pun disalut bunga bungaan


Ciken litel..... ai loike...loike..


Gadis dan bunga.. lalalallaa..
Ok. Dah habis. Cepat cepat pegi. Smpai 18 Julai.

No comments: