Monday, July 12, 2010

~Pasal Banyak Keja~

Oleh kerana fb kat opis aku ni block. So, aku nak tulis status aku yakni aku rasa sibok giler mcm nak pitam.
Tp sempat nak buat entry kat blog.
Takde makna nak buat entry.
Saja aku nak tulis yg byk giler keja nak kena settlekan
Pitam.. pitam..

Dah kata...makin up jawatannya, makin up la t/jawab nya.
That's it.

Ok. Sambung buat keja.

4 comments:

mrs.ecam said...

pesbuk kne blok...tp blog x kne blok plak ek...huhuhuhu

PUANSTOBERI said...

A'ah. Fesbuk je dia kategori laman sosial. Lelain ok je. Porem, blog suma leh bukak. Eh. youtube pun enggak boleh bukak. Tp after 5.30pm buleh dah. Huhu.

azeul said...

haha..teman pun sibuk bangettt....giler ar rasa cam hkk pulak..letey wohhhhh

PUANSTOBERI said...

azuel : ko sebukkan pasal promosi ker? kak long tader la sebuk sgt promosi. tu keja hakiki tu smpai tk muat woh meja ku. hoho