Wednesday, November 14, 2012

Wednesday, Internet Dan Assignment

Hola..Wednesday!
Eh. Cam tak ramai je buat WW ari ni. Lupa eh reni hari Rabu.
Smlm cuti.
Esok cuti lagik.
Ari ni - saya cuti. Mihihi.
Esuk thn baru. Awal Muharam.
Katanya, takde dlm sunah bacaan doa awal akhir tahun yer.
Entah. Zaman skrg ni hampir semua fadhilat yg sedari kecil kita dgr dan baca tu dikatakan sepatutnya tiada. Tkpe lah. Yang itu kita serahkan pada yg pakar.

Semlm seharian stuck. Line internet tergedik2 kat modem. Berdenyut2. Lip lap lip lap.
Sakit hatiwww..
Mujo org punya woh strymix ni (entah cemana eja yg btul. Lantakkan).
Kalo aku, dah lama aku fire kat TM tu.
Tp aku godek sana sini, ketatkan wire sambungan.
Eh. Dah elok.

Itu la punca dia kot. Hurm.
Aku nk buat asaimen. Rugi kot cuti seminggu aku kat kg ni kalo aku tak buat asaimen.

Apa pun, harap line ni bertahan lah hendaknya.