Thursday, November 22, 2012

Edisi MAHA 2012

Aku suka pegi mendalah ni.
Walo orang ramai nak giler.
Bak kata bos aku, tinggai keta 4km, beratur 4km, sudahnya jalan kaki 8km. Huhu.
Ye lah, park keta mmg jauh dah. Dah tu beratur nak naik traktor segala tu berapa punya panjang. Tu tak kira org buat muka 'selanga' potong q. Dah tu, lagi senang jalan kaki je lah. Haha.

Rasa setiap kali penganjurannya mmg aku pegi kot.
Haha. Rajin nya la hai. Sbb dia 2 tahun skali kan. Seme orang pun suka nak pegi.

Pegi weekend lagi hazab la kan. Walo kul 8 pagi dah tercegat situ.
Eh. Takde masa operasi dia plak kat atas tu. Kul 10 kan dia buka.

Tkpe, kali ni nak tukar plan.
Nak pegi after office. Sbb dia smpai kul 10.
Walo mmg rasa tak sempat, tp pegi carik apa nak dibeli je.
Takyah nak meninjau satu2.
Tapi ye ke??

Info lanjut : Maha


8 comments:

Anum said...

jom pergi

Wawa said...

maha ni selalu ade apa? hhihi. nampak sangat tak pernah amek tau. :p

myfara FLK said...

kekda,krul dah siap2 cakap nak beli arnab lagi..(yang lama dah kasi org)

Sue-Rya Qistina said...

huhuhuhu..x pernah berkesempatan nak pergi pun. lgpun cam jauh je kan. hehehe

::EIDA:: said...

Ida pergi dulu. Tahun 2010 kan.. masa tu baru lagi kawen.. dah pergi maha... kemain kene marah sbb ajak pergi tempat ramai orang.... padahal baru kawennnn.... dah kene marah! hahahahhaa.. memory dgn maha ni!

;p

Carmello said...

Hai Kak Reen. Saya pun suka pergi benda2 ni.. Halal pun syok juga. Sanggup tu menapak jauh kan.. =)

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Dah pegi. Hihi

WAWA :
Ada menda2 pertanian la..makanan2 produk2 bumiputera :)

MYFARA :
Dah beli rebit??

PUANSTOBERI said...

SUE :
Sesak..ramai..tak payah la bawak budak2 kecik..sian derang


EIDA :
Hihi.. bes tu

CARMELLO :
Lama tak napak. Mana pigi???