Monday, November 19, 2012

Edisi Pasar Malam : Popia Goreng

Skang hari Jumaat takyah thinking thinking nak masak apa.
Sbb ada pasau malam bes.

Tapi kalo tetiap mggu pegi pun jemu jugak.
Tapi tak kesah la.

Yg wajib beli adalah ini.

Pada lidah aku lah sedap. Sos dia pedas dan popia goreng tu mmg rangup. Seketul limaposen.

Tapi kalo pegi mmg memacam beli. Kadang ada gak terbazir. Not gud..not gud. Tp mostly makanan sini oke lah. Boleh ditelan lah. Pizza slice pun ada jual. Sedap gak.

5 comments:

Anum said...

nyum2

Nory Zoulkefle said...

nyumnyumnyum....seddapp tuh..

::EIDA:: said...

Ida lak tetiap hari rabu takyah masak. pasar malam.. tiap2 minggu pergi. tak jemu. kalau jeme pun buat buat tak jemu. malas masak punya hal. hikhihikhik

Zana Adieyza said...

zana suka popia goreng yg ada jual kat uniten bangi.. kalau makan setiap hari pun zana x jemu.. hehehe..

zana jarang gie pasar malam kat putrajaya ni.. lagi suka pergi pasar malam dekat bangi.. sanggup gie yg jauh sbb yg dekat punya x berapa nak sedap..

PUANSTOBERI said...

ANUM :
Nyum nyum :D

NORY :
Mmg... harus beli :D

EIDA :
Haha. akak mmg hehari pun tak masak dah skang. Hihi :P

ZANA :
sedap kan popia. Akak yg crunchy2 ni mmg minat.. jgn bagi akak yg lembik2.. mmg tak suka. Huhu :D