Friday, March 19, 2010

~PnStoberi : Private kan kejap~

Segala kesulitan amatlah dikesali.
Ada perkara yg menyebabkan blog ini terpaksa di private kan.
Mohon maaf sekiranya kawan2 kena masuk melalui password.
Sy pun tak suka nak buat camni. Sgt annoying.
Tp buat masa ini terpaksa sehingga segalanya selesai.
Sy tk sangka blog saya ini tetiba hot.
Hmm...tk sgka..ada follower setia dalam diam rupanya [yg tentunya bukan korang2 suma. Hik hik hik].
Mungkin ini cabaran itu sy menjadi blogger tegar dan femes [muahahahhaa..sila la muntah darah].
Ok lah korang.. once sy open balik blog ini, sekali saya nak mintak maaf sbb mungkin ada entry yg memerlukan password pula.
Utk perkara ini..sy minta maaf bebanyak. Saya tahu mmg annoying..tp terpaksa sbb nya kadang2 kita tatau ada org nak menikam kita dari belakang.
Arghh..aduhh..duhh..sakitnya..

Oklah korang..ada 14 org je buleh view blog ni..so..tak kemana la nuffnang aku tu [eh..bukan dulu kata takde niat pun nak kumpul hasil nuffnang..hahahahha]

3 comments:

ryn said...

sib baik aku antara yang 14 org tu kan reen..?
ingat jugak ko kat aku w/pun aku berada beratus2 km dr sana

puanstoberi said...

hik hik..ko dari dulu lagi kan aku da invite. Ingat..mana leh tak ingat..kita kan satu kementerian. *tetiba* heheheh

azeul said...

terjahhhh terjahhh!!!

huhuhu..agak tersumbat la jugak kalo nak updet rss tu..xdpt nak handle password