Tuesday, March 9, 2010

~Corat coret Hari Kraf~

Akhirnya abis pun HKK.
Memang terasa pun kepenatannya.
Ni kaki ni rasa mcm sakit je.
Mana taknya..asik berjalan je pusing2 kat jualan tu.
Kalo bukan aku membeli pun, pasal aku bawak lawatan.
Rasa dari Isnin smpai Sabtu tu mcm tetiap ari je bawak lawatan.
Penat. Tp bes jugak sbb dapat kawan2 baru. Bertukar2 no. tipon la.
Pehtu terjumpa junior masa sekolah dulu.
Dia kata "macam kenal". Dia ingat senior/kawan dia kat UiTM. Aku kata aku bukan UiTM Sg. Petani. Which dia kat Sg. Petani.
Dia ingat nama ngan muka aku. Tp tatau kat mana. Dia pikir2 lagi.
Tup2 dia tnya aku org negeri mana dan sekolah kat mana.
Gothca! Junior kat SRC. Haha. Dia bukan budak hostel tp dia kata kawan dia Fazila tu dok hostel.
Aku pun benarnya ingat2 lupa Fazila tu. Ingat tu ingat tp rasa ada 2,3 org nama Fazila.
So, sbg proses utk mengingati semula aku mintak fb dia supaya aku leh trace cemna rupa Fazila tu. Tp malangnya bila aku view profile Fazila tu, tkde pun gmbr dia. Huwaaa...seriyes nih..aku tk ingat yg mana 1. Tp aku tgk bff aku-Zirah, ada add budak tu sbg kawan dia. Zirah..ini Fazila mana 1 nih??? aku ttiba jd blank.
Lepas tu bila bawak puspanita tourism dpt kenal dgn LA dia. Ini lagik senang ni. Nak refer menda law senang nih. Lagipun derang pun agensi jugak. Bes! Bes! Masa bwk derang ni mmg bes. Derang beli batik je dah berpasang2. Tu aku sker. Dari bwk satu grup tu...langsung tk beli apa okeh. Tp tatau la kut lepas tu derang jalan sendiri then derang beli.
Ada gak aku bwk geng KEMAS dari kg aku. Lead by Kakcik aku sendiri. Sng..bwk akak ipar sndiri dan aku pun rasa puas hati sbb bagi layanan baik [terbaik tu idak la kan..] pada mereka. Derang pun seronok.
Okeh itu citer pasal lawatan berpandu yg dipandu oleh ku.
Tu tak masuk lagik citer lawatan membeli belah oleh diriku sndiri *nangisss nak tggu gaji**

Mmg collapse lah. Balik umah dh kul 8 lebih. Kadang buleh trus tertido. Mmg penat takde ampunnya. Kadang tgh "memasak" pun aku leh tertido dpn cik ceri nih. Ahad malam tu ada adik AJA call, tp tak terjawab sbb aku da tido..penat sihh..smpai umah carik katil dulu..lepas tu baru bgn balik mandi.

Oklah, aku cuti ari ni. Nak gi pejabat lawyer yg uruskan pasal umah aku. Byk songeh tul lawyer ni. Dia ingat aku ni bodo2 gitu je kut. Jaga dia eh..jap gi aku ketemui ko..tau lah ko. Ah. Pasal mansion ni pun lama da aku tak tulis ek. Nanti eh..sbb proses nak mendapatkan aset nan satu ni bukan mudah spti kita membeli aset yg beroda 4 tu. So, nantikan entry tersebut.

So, itu je dulu. Nati ada entry bergambar masa HKK nih..

PnStoberi : boleh plak termimpi gi London mlm td. Gilerr...!!!

2 comments:

Jawa a.k.a USERMODE said...

nak tgu gambar hari HKK nanti. teruja nak tgk... :)

gO mi NaM said...

so sweet..strewbery kiri kanan..