Wednesday, June 8, 2011

~Pasal Wedding K.Nisah-Part Sanding~

Tak smpat wat entry malam tadi, maka hadapnya la entry wedding tak abis2 ni yaw. Nati takde plak entry terbaru kan.

Setelah menikah smpai la waktunya utk bersanding. Kepak kepak gebung gebung.
Takde kompang tp ada geng gendang dan silat yg diimport khas dari kg mak mentua ku dari Raub sanun. Yg masa wedding aku pun dulu ada.

Malas lak rasa nak caption. So, jadi ala-ala WORDLESS WEDNESDAY la. Teehee.











Kui kui kui, baju kiterang tu cam kumpulan marhaban pun ada. Tu la yg aku beli berpuluh2 meter tu ari. So, kut ada sapa nak buat kump nasyid ke marhaban ke leh la sewa dari kiterang. Ada 14 org kot ada baju sama tu. Saiz kecik pun ada. Huhu

4 comments:

aDieyZa said...

gambar last tu sgt sweet.. suka!

D_08 said...

teringat mase majelih kawen awok dulu.....ahaksss....paling best mase makan beghadap...... awok makan takde adap langsonggg.......hehehe

ch@ said...

padanla sedondon lagi sekayu. boleh dah buat baju raya terus. kuikuikui.

PUANSTOBERI said...

ADIEYZA :

Tu idea giler kakreen la tu.. Huhu.

YOB D08 :

Awok pun sama... nak tgk gmbo pun buleh..ada buktinya.. tehehehee

CHA :

Teheee... ni baju kump marhaban namanya. Teheee.