Tuesday, June 21, 2011

~Pasal Budak Botak~

Memang geram oh tgk budak Botak ne..
asik nak memukul org je keja dia.
Jahat bebeno. Eiii...

Botak mana plak??
Botak mana lagi. Botak yg kita leh tgk masa ari Isnin - malam tu la.
Geram je aku tgk si Botak ni. Nak membelasah org je kejanya.
Ayuh. Mari kita tgk biodata si Botak ni
Pesalah Juvana
BOTAK
Nama     :     Abdul Naim bin Malik
Umur     :     17 tahun
T.Lahir  :     16 0gos 1994
I.C         :     940816-03-4063
Alamat   :     No 8, Jalan 6/3, Bandar Baru Bangi, Bangi, Selangor Darul Ehsan.
Kes        :     Mendatangkan kecederaan kepada mangsa.
Ringkasan     :     . Dimasukkan ke sekolah pemulihan pada 20 Julai 2010 .
            • Tertuduh disyaki didera oleh bapanya sendiri.
            • Ditangkap kerana telah memukul pelajar sekolah sehingga parah..
Kredit :

Itu biodata tipu tipu dia. Biodata sebenar dia
(kredit : here)

Nama sebenar : Johan Ariff Asari
Umur : 25 tahun ( LahirTahun 1986)
Asal : Pulau Pinang
Pendidikan: Diploma Kaunseling di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM), pernah mendapat pendidikan kelas tahfiz selama dua tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.
Kebolehan: menghafal 1 setengah juzuk al quran
Seorang yang kelakar dan peramah, suka merendah diri.

Memetik dari web ini :
Dalam Juvana, dia serius dan ganas tetapi realitinya Johan Arrif seorang yang kelakar. Barangkali kerana masih baru dalam dunia lakonan, Johan amat merendah diri, malah segera memohon maaf setiap kali berasakan terlalu banyak bercakap, bimbang ada yang tidak selesa dengan sikapnya itu.

Sengaja mengusik, sikapnya itu mungkin sementara. Setelah dikenali, dia mungkin akan berubah sikap. Tetapi Johan yang berkemampuan menghafaz dua juzuk surah ini berharap tidak berubah sikap apabila dikenali nanti.

“Memang tak dinafikan selepas episod pertama Juvana, ada yang mula memanggil saya dengan panggilan Botak. Waktu itu saya sedang makan di Perlis. Terkejut juga apabila ada yang memanggil nama watak saya. Saya akan membiasakan diri dengan keadaan itu.

“Saya minat berlakon. Tidak salah untuk meminati bidang lakonan dan agama dalam satu masa sama kerana yang penting niat kita.

“Bagaimanapun janganlah panggil ustaz atau hafiz kerana saya hanya mampu hafaz satu setengah juzuk al-Quran saja. Saya pernah menuntut ilmu agama di Jambi dan Batam, Indonesia selama setahun tetapi berhenti kerana tidak tahan dengan disiplin ketat yang dikenakan. Alhamdulillah keluarga tidak halang minat saya dalam lakonan, asalkan tahu menjaga nama baik keluarga,” kata penuntut Kolej Universiti Islam Melaka dalam bidang Diploma Kaunseling itu.

Kredit : FB
 Ada rambut napak sket cam budak baik. Hihi.

15 comments:

ejaMaria said...

hahaha...
aku pun geram gak ngan budak ni... rasa cam nak pelempang je klu jumpa dia... ;p

aDieyZa said...

kalau ada rambut mmg nampak mcm budak baik la.. tp watak dia dlm juvana tu mmg berkesan, betul2 nampak jahatnya.. hihihi

ch@ said...

ada rambut jadi kacak pulak. kita suka cerita juvana tu, lagi2 tang budak kecik yg baru masuk tu, membebel je kerjanya.

CikPuan Fara said...

hahaha semalam fara tgk pun siap beremosi tau. geram betol dgn si botak nih. patut masuk jel je bukan sekolah jahat. tapi bila ada rmbut nmpak baik sket mukanya kan heheh

myfara FLK said...

benci botak nie dlm drama juvana tp disebaliknye baik rupanye org nye..

♥MiZz-siHa♥ said...

kt xpenah lg tgk cite juvana nie..sll tgk iklan je..hehe

PUANSTOBERI said...

MARIA :

Tu la pasal. Keja dia nak membantai org je. Geram tol tgk

PUANSTOBERI said...

ADIEYZA :

Tu la. kalo ada rambut cam budak baik sket. Pandai la dia berlakon. Leh jd pelapis la

PUANSTOBERI said...

CHA :

A'ah. Budak tu. geram je nengoknya. dgn ckp slang kedah dia tu.
Hihi.
Akak pun sker gak citer ni. Tp geram nengok si botak tu.

PUANSTOBERI said...

CPF :

Akak pun ada ckp camtu. Kasik masuk jel je baru dia tau. nak membelasah org je kan. geram...

PUANSTOBERI said...

MAI :

Tu la pasal. Pandai mengaji tu. Dah tu ada dip kaunseling lak tu. Hihi

PUANSTOBERI said...

SIHA :

Bes gak la. kira bleh la layan. Tp ganas sket la citer dia. asik bertumbuk saja keja nyer

~ain said...

muka dia pun dah buat org sakit hati.. wahahha

cikbedahlaser said...

waa ensem woo klu ade rambut.. tu pasal pengarah suruh botak tu...

PUANSTOBERI said...

~ain :

Tu la.Geram je rasa. Asik nak menumbuk org je. Haih

CBL :

Tu la pasal. Napak ganas sket ye dok??