Thursday, June 16, 2011

~Pasal Dulu Leper Dan Nipis~

Ari ni aku godek2 balik gmbr lelama ada kat PC aku nih.
Dah mcm lemau ngantuk tu saja la nak tgk gmbr2 lama.
Kena kan adik unit aku.
Dulu masa bebaru masuk luhur je muka.
Emel kat dia ngan lelain.
Apa lagi sessi ketawa lah.
Tp derang nak tgk gmbr aku gak.
Maka aku campak sekeping 2 gmbr aku masa memula masuk keja dulu.
Mmg tahap gelak berair mata la.
Kekda kowus giler la. Kekda sekeping la. Memacam.

Pehtu siap buat perbandingan dulu dan skrang. Hahah.

Tp btul pun. Me masef pun ngeri tgk gmbr dulu.
Kurus mcm tak cukup makan kot.

Tak caya. Tgk ni.
Tahun 2004 kot

Aku da kumpul2 gmbr dari awal aku masuk opis smpai skang.
Nati aku buat entry yaw.
Hahhahaha

4 comments:

E K A said...

heheheh...mmg lain la kekda...nampak kecut je....cey kata org...eka pun...retu balik umah cuba pakai suar jean yg saiz 26...stuck kat montot.apakah...perut pun moncit dah skang ni.haiya.....

PUANSTOBERI said...

EKA :

Nati akak upload lagi yer gmbr akak time kecut2 dulu. Udah rupa tak cukup zat pun ada. Hahah.

Akak saiz 26 mmg da kim salam da dari thn lps. Hahahaha

ch@ said...

ni tak sabar nak tengok tang 'sekarang' tebal dan ??? hihiii.

PUANSTOBERI said...

ch@ :

Tebal dan berisi. Hahaha. Nati eh.. sabo..sabo..akan ada entry sedemikan rupa. hiihi