Wednesday, May 5, 2010

~PnStoberi ke nih?~

Sebagaimana aku da komen pada org meng tag gmbr ni yg aku nak lemas-pitam tgk gmbr ni. Mmg nak pitam sbb aku takde dlm simpanan gmbr yg ni. So, bila tgk balik rasa nak pitam. Haha. Udah berair2 mata la tgk.
Kan slalu skang ni ramai yg buat entry gmbr lelama kat blog kan. Sbb ada kengkawan yg rajin scan-aplod gmbr so..buleh la jadi bahan ketawa beramai2. Lepas tu tak senyum plak tu. Hua hua hua.
Ini aku rasa masa form 1 yakni 17 tahun yg lampau. Dlm thn 1992 la kalo tak silap. Buleh katakan suma dalam gmbr tu da berkeluarga pun masing-masing. Da berjaya dlm karier masing-masing.
Che Sue.... ko da buat aku dan rakan2 aku ketawa bagai nak rak. Hahaha.
Giler ah. Ngan muka berminyak2, ngan baju berkilau2 dia. Tp tetappp dgn kaler feveret dia. Purple. [aku rasa masa tu ada tema purple ngan merah kut].Tudung pun kemain lagi berikat camtu. *pitam*. Aku izinkan kalo korang nak gelakkan gmbr aku ni sbb aku pun smpai berair mata ketawa tgk diri aku sndiri. Muahahahaha.
Tp adakah 17 thn lagi gmbr ini pun akan jadi bahan gelak tawa???. Mungkin.. huhu. Ok, lps ni kalo nak amik gmbr ramai2 kena pastikan muka tak berminyak2. Baju yg buleh in bila2 thn pun. Hua hua hua.

PnStoberi : itulah keistimewaan fb.

3 comments:

kekucingkatz said...

persembahan nasyid kot....tu pasal kita pakai baju kaler ader senada....

Che Sue said...

kekkee..dasat kan penangan gambo2 lama..putus urat kentut bila tgk.."masyaallah! tu aku ke??" hahahah!

mrskojiwami said...

weih amenda bubuh gambo huduh aku neh? **pengsan tgk aku pakai kaler oren/peach** ngan menyerongin (korang paham ke)...huhuhu tak bleh blah...