Monday, May 24, 2010

~Not privacy anymore~

Tetiba rasa mcm da tak privacy lagi.
Tetiba mcm nak create satu blog yg khusus utk menda2 private n confidential.
Tetiba mcm nak tukar nama blog agar org tak dpt detect dah.
Tetiba mcm rasa apahal plak nak tukar2.
Tetiba mcm perasan je konon ramai nak baca blog aku yg tak ber faedah ni.

Aku rasa aku nak create blog baru yg di 'lock'.
Access by authorized person only.
Ni banyak menda bersarang dlm paler tp tak dpt diluahkan sbb dulu ms kat blogdrive buleh tulis sesuka ati sbb tak ramai hidu blog aku.
Skang da tak buleh..cannot..cannot...dun ever la nak tulis sesuka hati nati pitam plak sbb tetiba tgk isi kandungan tetiba di format kan dlm versi 'salinan keras'. Ha..cena?? sapa mao jawab. Ahkak jugekkkk...!!

Juga malas nak encrypted word la text la [versi entry guna p.word tu la]. Pastu rasa mcm tak selamat juga. Mcm terbayang2 ada org leh bc jugak.

Tunggu la..akan buat juga nati. Sbb da rasa makin tak privacy.
So, kalo da buat satu lagi blog mebi kurang la update dlm ni dan kurang la menceceh bukan2 dlm ni.
And for sure blog tu kena masuk by invitation juga p.word.
Lps tu kalo ada yg follow pun tatau aku da apdet ke blum [motip nak private kan pehtu nak ada follower plak..giler kuasa sungguh kau ini p.u.a.n.sto.beri]
Leceh giler kan. Tp tak kesah la.
Sapa nak baca sila lah hantar emel ke aku nati [tp yg sememangnya aku trust akan ada la invitation]. Dan bebudak opis..maaf yer..never jugak la ahkak nak bagi.. nak baca boleh..meh dtg tpt ahkak ni..ahkak buka kan yoo... Huhu.

So, boleh la yer ahkak buat camtu.. [haha.. pasan ramai sgt la nak bc blog aku ni..pirahhh]

PnStoberi : syok woihhh...

3 comments:

ryn said...

ko kalau tukar bgtau aku tau?
aku sker baca blog ko neh....

ejaMaria said...

ala... tak yah la mcm tu... blog kita kan ke luahan hati kita... lantak le ape org kata...

puanstoberi said...

RYN : sure!

MARIA : rasa da tak buleh da kut.. dulu sambil menulis rasa bebas.. tp skang udah mcm rasa samting..so, tak bes disitu.