Monday, January 4, 2010

~Sapa tau?~

Sapa tau buah apa ini??
Aku pun rasanya da bertahun2 tak tgk buah ini.
Las aku makan adalah ketika sekolah rendah aku rasa.
Buah ini masammmmm giler.
Tp kalo makan ngan garam ke, mmg sedap.
Oh! jgn la kalo mengandung nati aku mengidam makan buah ini.
Matik my dear nak carik. Kat kg aku tu pun aku jarang jumpa dah. Ni pun retu Kakcik dpt mana tah.

Ok, sekali lagi aku tunjuk.



Peneka paling tepat akan dpt adiah dari puanstoberi. Hehe.

9 comments:

Riena said...

mengkudu?
buruk benor nmpknyaaa tu

rasa mcm pernh mkn tp lupa apa nama dia..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

buah namnam...
sedapnyerrrrrrrrrrr awakk...huhuhuhuhuhu teringin nie...

PUANSTOBERI said...

RIENA,
Buah mengkudu tu leh makan eh??

PUANPURPLE,
Errr...alamak telah membuatkan org mengidam ke nih?? alamak..alamak!

reyn said...

buah nam-nam....
( adik ipar aku org klate, panggil buah katak puru )
kat dalam upm byk tanam pokok ni...

PUANSTOBERI said...

XYN,
Ada ek kat UPM. Tah, tk penah tgk pung ada kat KL [cokit] nih

cikCha said...

alaaaa ada peraduan teka teki buah rupa nyer....

aku ter lmbt....uwaaaa T_T

reyn said...

dedulu la...
byk gak pokok ni kat area tasik kat jalan masuk UPM tu...
skrang xtau la wujud lg ke tak....

PUANSTOBERI said...

SHAH,
ko tau eh nama buah tu

XYN,
aku sj tanya, mana tau kut2 tetiba aku ngidam buah ni kan..tau la laki aku mana nak carik. Kahhh!

cikCha said...

beb, aku nak tanye soklan kontroversi ni...ko asik bg hint ko peknen sejak akhir2 ni...
ko BETOL2 dah peknen ker?

uhuk uhuk uhuk...