Wednesday, January 13, 2010

~Pnstoberi dan Balqis~


Sapa yg layan citer ini???
cepat angkat tangannnn...

Hik hik hik..aku tau ramai yg layan ini cerita [tp aku tatau la pembaca2 kesayangan aku ni layan ke tak citer "lemau" camni nih..hehe].
Pasal citer ni gak aku slalu mekak2 kat status fesbuk aku tu samada aku sempat balik tgk citer ni ke tak [pulak tu bos aku lately ni suka beno wat meting time2 nak balik. Kalo kejap tk ngapa la gak..kadang drag smpai kul 7pm tuh....]

Cinta Balqis

Sila lah kutuk pnstoberi yg selama ini mmg tak suka tgk citer pompuan yg asik nangess..tp kali ini puanstoberi ini sudah mengikuti citer sejak dari awal. Hua Hua Hua.. mmg rasa nak ketok je pala sendiri nih..camna leh terjebak ni. Haishhh..

Tp kan..si Balqis ini tidak lah menangis kerana menunjukkan dia lemah ke hipokrit ke mcm Nur tu, tp ini sbb dia tak mampu nak berbuat apa2. Dah begitu keadaannya. Dulu dia asik nangis sbb dia laki dia da mati, lps tu asik nangis sbb jumpa org yg mcm laki dia [erkk..apsal la dia tk tnya background laki tu kat Mar tu yer..mengong!], skang ni asik nangis sbb yg srupa muka laki dia tu adalah laki dia..alahhhh...

Sian kat Hasan. Ada ke org laki yg sebaik dan semurni Hasan tu eh? Dan adakah isteri yg tak syak apa2 hingga suruh pompuan lain panggilkan laki dia kat bilik tidur dia. Saja kan..nak pjg kan cerita.

Eh. AKu ni sedang menonton citer ini nih.

DAh nak abis kan citer ni. Esuk ke Isnin ke tah abis.. So, pada kengkawan yg mem follow up citer ini, mari kita teka dia kawen ke tak ngan Hasan? Hehe.
Pnstoberi rasa mcm dia kawen je ngan Hasan. Tapi eh..cemna lak Ezany/Emran tu. Mar cemana lak?? Entah..harap2 dpt tgk la episod akhir nati. Kalo tak, penat je aku tgk dari awal. Haishhhhh..


Lirik Lagu Tema Drama Cinta Balqis : Lagu Istana Cinta - Eira Syazira

Kekaburan alam tika ini terasa
Satu penantian pada suatu ketika
Yang penuh dengan dugaan yang merantaiku

Adakah mampu aku terus mengharungi
Lembah yang berduri kian menusuk hati
Tiada kata yang pasti
Tak ku temui

Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci bersama ke akhir hayatku
Kan ku tunggu

Pencarianku hingga ke sudut dunia
Mengenal kasih yang tiada batasannya
Pengorbananku menanti istana pasti

Tuhanku titiskanlah rahmat yang teragung
Menerangi kalbuku
Cinta suci biarkanlah ku pergi
Menanti pelukanmu

{credit : http://liriksemualagu.blogspot.com/2009/12/lirik-istana-cinta-eira-syazira-ost.html }

Pnstoberi : rasa simpati kat Hasan..huhu

7 comments:

Che Sue said...

ko ngan kegilaan citer Balqis ni..bikin ati aku nk tgk jugak tau! takpe..takpe akan aku syorkan tukang tengok UTAMA tv3 online kat umah aku tu..laki aku tu skang tukang sinopsis pe2 citer yg dia tgk kat tv mesia..if dia kata approve je, akan aku gigihkan diri tengok!! sila jgn citer ending dia kat aku dulu..ehhehhhe!

PUANSTOBERI said...

okess..cuba la tgk..hehe

aNgeL pUTiH said...

sy suka citer nie.. hari2 pun tgk.. tapi kadang geram ngan si balqis tu.. mengong + lembap sgt.. bila la nak habis citer nie yer kak?? tak sabau nak tau ending dia.. ahakss!!~

cikCha said...

errr...aku x follow citer nih...hhuhuhu...T_T

PUANSTOBERI said...

ANGEL,
sabar ek..cite ni akan abis ari senin sok. Huhu. Akak rasa ada yg terbunuh di akhiran cerita. hehe

SHAH,
ko suma citer tak follow. Huhu

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha kita pun layan cita nie...walaupun cita nie cam lembab2 gitu kan..tapi tatap gak nak tengok..sakit hati dengan si habsah a.k.a sha tue...(nama nak glamer jerk sha) mak tiri si ezany tue..cam hampeh jerk kan..elok na kawan dengan kak senah kena cili mulut tue..whahahahaahhaha

PUANSTOBERI said...

PUANPURPLE,
leh lak masa kak senah kena cili mulut tu kita tak tgk..tgk yg lepas tu je. caisss...tp rasa mcm sad ending je citer ni..huhu..maleh rasa nak tgk..hehehe [tp tgk jugakkk]