Monday, January 4, 2010

~Buah Nam-Nam~


Ya. Betul lah tu nama dia buah Nam Nam.
Ramai gak tau ye "jenama" buah ni.
Hehe.

Jadi utk PuanPurple n Xyn sy akan hubungi anda utk adiah misteri. Hehe

Pnstoberi : kenangan makan buah tu di zaman sekolah rendah

10 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah dapat hadiah misteri ke???heheheheh untung rezeki.rezeki.. :)

Riena said...

terror la xyn dgn purple jawab...
hodoh benor kulit diaaa

Che Sue said...

buah ni femes gak kat kelantan..time bulan pose, diaorg wat colek..tak silap aku abah aku panggil buah Puru ke apa tah..gerutu mcm katok puru! hehehee...

p/s- kecur liur aku wehh terbayang masam dia!

PUANSTOBERI said...

PUANPURPLE,
kasik emel address ek.

RIENA,
k.reen rasa org utara kenai kot ngan buah nih. Rupa buruk, tp rasa ok la [sapa yg kuat makan masam lah]

CHE SUE,
ha..mmbr aku ada kata buah ni buah kata puru. Eiiww..kalo nama tu, aku lak rasa geli je nak makan.
Mmg masam giler sue oii..aku rasa sket je retu, tk termakan rasanya. Tp kalo cicah garam ok jugak rasa dia [aku tak reti nak colek2 tu]

cikCha said...

aku suka gak mkn buah ni...mcm buah dahulu kala kan? err maksud aku rupa dia tu mcm ala2 'old fashioned' sket...wakakak

reyn said...

esca..
sbb penah jumpa, tu yg tau

ireen..
adik ipar aku org klate panggil ni buah katak puru...
kat kedah, so far mmg aku xpenah jumpa lagi...
kenai kat luaq state...

PUANSTOBERI said...

SHAH,
ada ek buah new fashioned ngan old fashioned. hehe

XYN,
bukan eh kat kedah ada. Hehe

OranGe said...

kawan sy mengidam nak makan buah ni.. mne nak cri yea skrg ni...adoii pening kpale... smbil2 tu boleh sy rase gak buah ni..hehehe

OranGe said...

kawan saya mengidam nak makan buah ni. mne nak cri yea skrg..smbil2 tu boleh gak sy rase..hehehe

PUANSTOBERI said...

alamak..mengidam ker?? sy pun tatau la mana nak carik kat KL ni. Ini kat kg nih. tp retu ada kawan akak kata kat area UPM ada. Tatau la kat celah mana UPM tu nak carik nyer. Cuba la balik kg tu tanya2 kat org kg.