Thursday, January 7, 2010

~PnStoberi Mengantuk~


pic credit : http://www.mycatishot.com/wallpaper/Sleepy-Red-Cat/

Aku mengantuk skang ni.
Mcm kucing tu lah.
Nak bgn pagi td pun rasa bercinta sgt.
Smpai my dear pujuk kata 2 ari je lagi nk bgn awal.
Sok Sabtu, Ahad da boleh bgn lmbt.
Haha. Mcm budak2 nak gi sekolah lak kekdahnya.

Apa2 pun mmg ngantuk giler nih..nak buat entry malas plak. Kang nak tulis pepanjang tk smpat lak. Ni pun da dkt kul 2 dah.

credit pic - http://www.best-family-photography-tips.com/images/yawningInCrib.jpg

5 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ala cutenyer gambar baby menguap tue..geram jerk tengok...

nie email kita wak..
eida_bob@yahoo.com.my

PUANSTOBERI said...

cute kan?? mulut pun bau susu je. Gerammm!tp kalo org tua menguap tak ttp mulut, burok ghopa. hehe

cik EPAL said...

comelnya baby tuu :)

PUANSTOBERI said...

hai cik epal,
thanks melawat ke blog pnstoberi nih. [smbil lelaju ke blog awak jugak]. Emm..mmg comey.. geram..macam nak ttp je mulut dia yg tgh sedap menguap tu. hehe

cikCha said...

alahaiii.....=(