Friday, October 4, 2013

Terima Kasih Semua

terima kasih follower
Google

Kepada semua yg follow dan sudi baca blog ni, Terima Kasih.
Semoga ada yg boleh di jadikan manfaat dari entry yg di buat.
Walau kadang entry merapu dan membebel sahaja.

Dulu,
Sy ada buat segmen menghargai follower. Tup2 terhenti plak.
Ye lah, dalam segmen tu sy akan bagi something (cenderahat), jd mungkin komitmen nak bagi cenderamata tu yg buat jadi ter stop. Tapi, rasa cam nak buat balik plak. 

Ada 4 orang saya dah buat dulu. Ada dalam label - edisi menghargai follower
Saya buat review serba sket (semestinya bukan review mengenai blog mereka - siapa lah saya nak me review blog orang kan, tp serba sedikit perihal persahabatan, perkenalan saya dengan mereka) dan lepas tu saya akan susul dengan cenderahati sebagai tanda persahabatan :)

Dan,
pada yg baru follow blog ni, tapi saya belum follow balik, jgn marah plak ye. Nanti saya masuk, baca dan follow. 
Pada rakan 'sekasut' (TTC'ians), saya dah masukkan dalam bloglist kawan2 di blog sebelah. Pada mereka  ini jugak berbanyak terima kasih saya ucapkan kerana letakkan blog saya dalam bloglist. Kalau blog puanstoberi ni, tak banyak sgt cerita pasal TTC, jd bila saya tgk list ada yg kategorikan blog ni sbg blog TTC, saya rasa satu penghargaan jugak la tapi pada masa yg sama serba salah. Sbb takde sgt cerita TTC. Tapi, takpe.. apa pun saya hargainya. Saya sebenarnya bukan taknak bercerita kat blog sini, tapi, tak semua memahami apa kita rasa. Saya (dan majoriti TTC'ian) bukan hanya perlukan kata-kata 'bersabarlah', kerana Insyaallah, setiap kami ada sifat sabar (yg mana kami sendiri pun tak tahu ianya ada). Sbb kalau tulis saja berkenaan TTC, perkataan sabar tu bagai isi dan kuku pula. Jadi, sebelum mengguris hati memana pihak, elok lah cerita TTC diletakkan di blog sepatutnya. Jadi, pada TTC'ian yang nak baca cerita penuh perihal journey TTC saya boleh lah ke blog sebelah.

So, itu saja lah utk petang ni.
Nak ucap TERIMA KASIH
Terima kasih, sudi follow.
Terima kasih, sudi komen.
Terima kasih, sudi baca.

(oh. Saya ada cerita menarik berkaitan komen dan baca ni. Tggu ya... bebila saya buat entry dan publish. Hahahhahaha)
cute cat
google

6 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kekda. insyallah. sabar itu tabah kak. teruskan berdoa dan terus berusaha. usaha tu tangga kejayaan kak. insyallah :)

Rosmawani♥ said...

Sama2 kak... Ros ni pun bru dpt blogwalking.. Sebelum nk bukak komp tu malas.. Hehehhe.. Suka adiah kak jugakk.. Tq sudi follow n bca blog ros :)

Masya said...

terima kasih jugak sudi jd kwn & follow blog sy...

Unknown said...

Pn Stoberi,
blog TTC tu yang mana? leh bagi address?

nad said...

Sama sama kasih :)

.:fyzz:. said...

thank u kt akak jugak yg sudi jadi rakan blogger n ig fyzz