Saturday, August 3, 2013

Edisi HandBag : Yang Dihajati Tak Ketemui

Tu la..orang dah kata, kalo nampak, minat, terus beli.
Kalo bertangguh, mmg takde.
Huwaaaa....

Nanges.

Awal2 thn dulu ada aku tgk beg kat Parkson Fest City.
Tapi masa tu aku sebok nak handbag CR.
Pastu myDH kata, tunggu la, nenati beli.

So, raya ni igt nak usha la balik.
Skalii... dah tiada.. huwaaaa....


Pegi butik Polo Haus tu pun takde dah yg camni.
Adehhh... sedihnya rasa.
Tak pernah rasa camni...
Lps ni kalo nak, terus je lah beli...

4 comments:

Masya said...

kalau sy bukan nangis tp cam terkenang2 jer... silap2 termimpi2 lg parah...

Linda Yusoff said...

Kak! sama.. nak bag ni. kita pon nampak kat festival mall tu. hahaah. Laaaa dh takde ke? sobssas

Norlizayati Othman said...

Sama gk. Konon nk tunggu sale..beli masa mueah. Skali dh xdpt. Yg pink no 2 tu sgt cantik!!

BaTiK_PiNk said...

Yani tahun ni beraya dengan beg tangan yang dapat masa harijadi bulan Jun haritu...jadi ler...