Wednesday, June 12, 2013

Edisi Teduhan Kasih : "Iffa...Kita Nikah"


Ewah...uolss.. kalo kul 8 jer tgk berderet update kt FB pasal drama Teduhan Kasih ni yer....
Yg geram ngan kaklong Iffa. Yg geram dgn Ayu.
Hihi. Kisah org melayu. Begitulah. Tak boleh tgk orang senang. Tak boleh tgk orang lebih sket.
Apa ntah nak sakit hati. Padahal org tu bukan kacau idup kau pun kannnn....
Yg ko rasa sakit hati sgt tu mengapa?
Biasa la tu. Mmg macam tu kan selalu.

Yg tajuk kat atas tu episod Isnin lepas.
Ehsan ajak Iffa kawen.
Lps ni lagi bes bila derang g bulan madu. Hihihi.

Tp kalo dlm novel ni, lagi byk menda yg Iffa kena kan kaklong dia ngan Ayu.
Rasa macam padan la muka engkorang kan.

MyDH pun da tersangkut sama.
Minat nau dia tgk. Suruh dia baca novel ni tak ke mahu dia. Haha.
Bertuah sgt la kalo dia nak baca.

Tak rugi aku bli novel ni. Mmg novel ni pun bes. Drama pun meletup. 
Saya Sebenarnya Isteri Dia aku tak minat. Drama dia pun aku tk tgk.
Sbb masa aku pilih nk beli buku tu, aku tgk sinopsis cam cliche je.
Kawen paksa, last2 suka jugak. Hurmm....

So skrg, aku tgk tv, aku tanda kat mana dh bab tu dlm novel ni.
Panjang lg ni.
Dan aku nak tahu apakah ending sama dgn novel atau pun lain.
Sama2 kita nantikan.
Hahahahah.....

8 comments:

Sheila Salim said...

assalamualaikum kekda. hehehe. sheila tak tengok pun drama tu. memang tak sempat. balik kerja je dah azan maghrib. heeee. tapi kalau suh baca novel, tak tidur malam pun sanggup >__________<

AiTotYati Mat said...

Mula2 dulu mcm xbrp tgk.start minggu lps dh tersangkut dgn drama ni. Hihi

Cik Anita said...

hmmmm.

tak tengok.

novel ada tapi belum baca.

so tak reti nak komen.

zzz

Masya said...

fanatik betul, sy kadang2 terlepas tgk... kdg2 dapat tgk.. biasalah kan.. tpp mmg oklah tak boasan.. yg bosannya org melayu ni mmg suka irihatikan...

D_08 said...

errrmmmm...awok sume ni angkare Mem dnegan adik awok.... padehei ..awok takdele nak melangut depan tibi tengok cite melayu waktu2 tu... bukan ape..pade awok...mase nye tak sesuei......

tapi ade lagi ke pompuan Melayu yang amcam Iffa???

Salmi Khairil said...

samalah kita en hubby pun dah "terlayan" sekali..hehee

Zana Adieyza said...

zana pulak yang ketinggalan.. x tengok drama ni.. hehehe..

::EIDA:: said...

kekda....... pehlis bagitahu macam mane ending drama ni dalam novel tu? hehehehhee