Thursday, February 25, 2010

~PnStoberi jual cerita??!!-P/word entry~

4 comments:

ejaa said...

bg ejaa kan,
blog kita, ikot kita nak tulis ape.
hohoho kalo tak suka, x pyh la tengok kan.jaat gila!
hoho betui ape alasan kak reen tu, kalao kat fb pun 2x5 je ngan blog.
kadang² fb pun annoying jugak.


tak pe ,
yang penting kita happy kan kak reen???betui x.hahaha
:p

PUANSTOBERI said...

EJA,
tu la pasal. blog kita, sukati kita lah nak tulis apa. takyah la kondem bagai2. mencik tau.

tu arr..akak kdg kat fb tu mcm maleh je nak approved memember opis. bkn per, derang tu kadang kak nap terlebey.

Ya..yg penting kita hepi. Cheersss (",)

cikCha said...

ehh ada gak org bermulut jahat mcm tu yer...blog kite suka ati kite lah nak cite apa...x paksa pon org suruh baca...ishhh mcm2 lah kalo manusia berpikiran jeles+dengki nii...

bg aku, aku x kesah...ko merepek meraban jela ida oii dlm blog ko tuu...aii loikee uu...mmuah!

mana yg ber-informative, aku simpan dlm ati buat panduan di masa hdpn...mana yg gitu2 jer, aku baca dpt mghiburkan hati...

kdgkala pengalaman org lain pon bleh mendatangkan pengajaran buat kita...

PUANSTOBERI said...

SHAH,
hik hik..derang tk ckp pasal blog aku tp aku tetappp terasa sbb blog aku pun thp mcm jual citer peribadi je kan. Hehe.

Tkpe..aku akan terus penulisan ku ini. Walo duit nuffnang tak bertambah pun. Wakakakak :P