Sunday, February 7, 2010

~Layak dipanggil apa?~

Binatang pun sayangkan anak.
Tp kenapa ada manusia yg lebih binatang dari binatang.
Mesti kowang da tau kan. Penuh da kat berita2 sana sini.
Tp aku mao tempek jugak kat sini.
Aku copipes dari : http://www.bharian.com.my/Sunday/Nasional/20100207000319/Article/index_html

Bayi 5 bulan mati didera disyaki diliwat
Oleh Wan Faizal Ismayatim
wfaizal@bharian.com.my

Reman ibu bapa mangsa dilanjut

PETALING JAYA: Seorang bayi lelaki berusia lima bulan yang mati dipercayai akibat didera pada 31 Januari lalu, juga didapati mempunyai kesan diliwat.

Berikutan itu, tempoh tahanan reman ke atas sepasang suami isteri yang ditahan berhubung kematian bayi mereka itu, dilanjutkan sehingga 12 Februari ini bagi membantu siasatan.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed, berkata suspek berusia 33 dan 19 tahun itu

ditahan ketika menguruskan pengebumian anak tunggal mereka di sebuah tanah perkuburan di Sungai Buloh, 31 Januari lalu, sebelum ini direman lima hari sejak Isnin lalu.

Beliau berkata, kedua-dua suspek ditahan bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Katanya, laporan bedah siasat yang dijalankan di Hospital Sungai Buloh menunjukkan kesan lebam dan kecederaan pada seluruh badan bayi terbabit selain kesan dipercayai diliwat.

"Pasangan terbabit sebelum itu membawa bayi mereka ke Hospital Sungai Buloh untuk pemeriksaan kira-kira jam 9 malam pada 31 Januari lalu selepas bayi itu berada dalam keadaan lemah seperti tidak bernyawa.

"Pasangan itu ditahan jam 5 pagi pada keesokan harinya dan tempoh tahanan reman mereka yang berakhir hari ini (semalam) dilanjutkan hingga 12 Februari bagi membantu polis melengkapkan siasatan," katanya selepas majlis mesra rakyat kawasan Subang Perdana di sini, semalam.
************************

Sangat sakit hati, geram, rasa nak maki suma ada. Cemna leh tergamak tu ha. Tu bukan saja buleh didakwa di bawah kanun keseksaan tu, seksa kan jugak.
Alangkan org dewasa pun tak buleh berak 2 ari sbb kena buat camtu [upss...saya tulis ikut kata berita je tau..sila jgn saman.huhu] apatah bb 5 bulan. 5 bulan ok. 5 bulan. bukan 15 ke 50 thn ke. 5 bulan tu badan bb pun fragile lagik.
Org camni harus kena sula je. Bia dia rasa mcmana bb tu rasa. Kalo ye pun taknak anak dia bagi kat aku ni ha. Aku ni nak je.

PnStoberi : sgt sakittt hati bila bc/dgr berita mcm ni dlm keadaan skang nih.

3 comments:

ejaa said...

ish.
=.=
ade gak manusia jenis macam ni kan kak.
kesian baby tu=.=

saya pun ade tengok kat ohtidak.com
x tau lah akak ade tgk x.
siap ade pic budak2 kena buang ni.mcm sampah je=.=

cikCha said...

aku rasa mcm nak potong jer batang lelaki tu...baby tu yg dia tonyoh...ko sondol la bini ko punye tuh...bini muda lg umo 19 kan...huhuhu...

PUANSTOBERI said...

EJAA,
bes eh web ohtidak tu. Tkpe..nati lelaju kak reen pi tgk.

SHAH,
tu la..bongok tul. Sakit ati aku.