Monday, April 13, 2009

~TaG : 4 soalan shj~

Dapat tag dari Ita.
Ita ni ekceli baru je aku kenai.Jumpa dia dlm list blogdrive,masa aku layan blogdrive dulu. Sker bc dia nyer blog.Napak cam tulus je. (huhu..Ita bukan ada apa2 yer). Tu yg aku follow. Nati satu ari kita jumpa yer Ita.
Thanks ek tag kita.meh pnstoberi nak buat.

4 names that friends call u
-Ida (utama ni..dan mmg nama sebenar)
-Reen (ini kawan di porem,di blog,di Uitm yg panggil-bukan nama sebenar dan tidak terdapat nama ini dimana2 nama pnstoberi..mana dpt ini nama?nenati kita citer..)
-Kak Ida (ini pun kawan2 panggil gak kan?)
-Ucu (ini bukan friends lah..tp anak2 buah panggil)

4 most important dates in ur life
-14 Dis. 1979 - my befday lah
-13 Dis. 2008 - date nikah lah
-24 Feb 1979 - my dear befday lah
-Alamak..takde date lain dh..lelain tu penting tapi kang jadi lebey dr 4 so..tiga je lah. haha (fail aku ni kalo jwb exam..org nak 4 aku bagi 3 jer)

4 things u've done in the last 30minutes
-turun gi beli lunch kat kafe
-naik atas makan nasik ayam
-tgk fesbuk
-dan buat ini tag

4 ways to be happy
-jalan-jalan
-gi karoke
-setelkan suma masalah
-manja2 ngan my dear (muahahahah...gedik kan??)

4 gifts u would like to receive
-laptop acer (hahaha..sapa mau bagi ini???)
-jam solvil titus (ini kan aku siap suh my dear simpan duit utk smpai bulan 12 nati. muahahah. giler kan haku nih)
-diari (tah..aku sker kalo org bg aku diari sbb befday aku bulan 12..tp takde sapa pun penah kasik..eh..ada..eh..takde..tah..lupa.haha)
-ala..pening nak pikir yg no.4.slalu gini..smpai no.4 aku stuck.

4 of ur fav. hobbies
-surf internet (blogging,fesbuking,frenstering,emeling,maybank2uking..haha..hancus..)
-mbaca (apa jenis bhn bacaan pun takpe..tp paling sker bc majalah.tak saba ni nak pi pesta buku ujung minggu ni..sgt suka..cuma rimas sbb ramai org)
-memasak (wakakaka...sila jgn percaya...saja nak fill in d blank shj)
-tido (yg ini buleh percaya..haha)

4 places u want to go for vacation
-Bali (ini aku nak booking dh..tp...takut ada yg tak dijangka dtg tetiba kan dh susah lak. Jd tunggu "ia" dulu. Hold dulu la :P )
-Pulau perhentian/kapas dan sekitar tu la (bila la my dear nak bwk ni..ini pun kalo dh ter peknen mmg kena tggu dlm 10thn baru dpt pegi gamaknya.haha)
-Disneyland (dpt yg kat china tu pun jadi ler)
-Kampung aku.huhu.

4 things always found in ur bag
-dh sah2 wallet yg berisi IC,kad bank dan segala menda yg sewaktu dgnnya
-tipon
-pad
-tisu
-aku rasa nak bagi lebey buleh..ada compact powder,lipstick,pen,pendrive,sikat,brooch.Huhu.Ini aku tak blank..kalo nak buh lagi pun buleh

4 u love so much
-me,myself n i
-my dear
-family
-duit (Ita..reen ikut Ita lah yer..slalu blank kat no. 4 ni..huhuhu)

4 things special for u
-incik Atoz sbb adiah dr arwah ayah
-gambar kawen aku (ha..mmg spesel dan aku sayang sbb aku sanggup berabis duit utk gmbr nih)
-adiah dr my dear
-Apa ajer yg aku susah nak dapatkan

4 who u would like to answer this tag
-maka dgn ini sy tag kan insan yg bermula huruf A
Ayang
Angel
Alang
Azni

4 comments:

ItaYaniN said...

tq reen...haha..lenkali kalau ada ada tagging lg..ita ltk nama reen jela..ehehe

puanstoberi said...

huhu.buleh.buleh.reen kalo takde buat apa2 laju je wat tag ni.hahaha :P

aNgeL pUTiH said...

angel postpone dulu yer kak.. mood nak wat tag lum mariii.. hehhe

puanstoberi said...

okehhhh...