Friday, April 17, 2009

~kaK Nap~

4 comments:

Che Sue said...

kalo sampai pegang pewot tu amat melampau laa..kalo aku, aku pegang balik pewot dia "eh? akak peknen ek?" ngan nada yg KUAT!!

puanstoberi said...

melampau tak melampau itu lah jadi kat opis aku ni.Skang ni kurang sket.tp tunggu la bila perut2 org yg baru peknen tu dh napak.kembali la aku kena balik

BHMB said...

ita pun salu kena cmtu reen..tmbh lak ita dh 3thn kawin..kekdg tu ramai tanya..org dept lama ita ada 100lbh org..tp ita x rasa dorg tu kak nab ke apa..cuma ita +vekan diri yg dorg care n nk apded psl diri kita..dulu mmg stress...pastu ita dok pk..apsal kita nk streskan diri sndiri psl org lain sibuk2 hal kita?now ita wat bodo je..kalau dorg tanya mengandung ke [sbb bdn btmbh2 berisi pas kawin..hehe]..ita jwb cmni je..aah kak 'MENGANDUNGi LEMAK' hahahaha..pastu ita blah..sayonara..

puanstoberi said...

haha.ita..sini bukan je pasal peknen derang care..pukul rata suma cerita derang terlebey care sbb tu kena panggil kak nap.tgh berusaha la ni utk meng cool down kan diri bila ditanya camtu.mls dh nak pikir dh.lantok kome la.hua hua