Wednesday, November 13, 2013

Tak Berapa Nak WW : Diet Saya, Diet Anda


Diet, makan,




Terpulang la pada kita nak ikut yang mana satu. 
Tak semestinya yg kita buat tu betul dan orang buat tu salah.

Dan tak semestinya orang buat tu betul dan kita salah.
Yang penting, berpada pada dan bersederhana.

Aku akui skrg mmg aku jaga makan tapi takde diet tertentu bagai. Aku ikut macam Tip Mudah Diet Malaysia by Kevin ni je. Abis cerita....

Diet Kevin Zahri

Kredit : Instagram Kevin Zahri

8 comments:

eMMe said...

Salam Dear! haa! tu ade tips mudah diet Malaysia, boleh la ikut kan...kan... risau kan dgn berat badan skrg ni..uhuhu.. skrg ni mcm2 penyakit boleh dapati.. so, kene la jaga gaya pemakanan kita...

pnsusu said...

kekdaaa....su tengah try atkin tu..
ada turun sikit...

method mcm2..pilih yg kita rasa sesuai dgn kita ;-)

herbalife 1 round je test

blog-tips-kurus said...

hehe!

Kevin tu kuat bersenam ;)

Chekgu Azrine said...

Huhu..bdan i pun dah naik ni..tapi xsuker diet..sbb pyh nk control..napsu mkn mengatasi segalanya

Masya said...

ok segenggam nasi jer.. tp.. mmg skrg bnyk mkn bihun jer.. bihun sup, bihun tom yam, bihun goreng hahahah.. terbaik...

Salmi Khairil said...

saya pun tengah berdiet kadang kantoi jugak diet tu..hehe, apa pun kali nie nekad untuk kesihatan diri..jom sama2 kita berdiet cara sihat..

.:fyzz:. said...

fyzz tekad nk diet minggu nih..huhuh ..badan naik dengan sasanya.sekarng..sobsss

::EIDA:: said...

berat ida pun dah naik dah. adoiii.. tak pasal2 ida register gym. hahahhaha... jgn kelaut gym ida sudehh.... kuikuikuiiii