Sunday, June 7, 2009

~tak mau sesat jalan kita google dulu~

Tiada yang lebih kecewa ketika ini selain dari mendapati 'percubaan' gagal lagi. Huhu.

Udah la..jangan terlalu berharap lagi..
Yang penting..terus berdoa..
Pasti Tuhan Maha Mengetahui apa yang terbaik utk kami...

Okeh..skang mau google map kg malaysia raya.
Tgk map kat kad jemputan ni mcm buleh tersesat barat je.
kang jadi mcm semlm kang..
Baik aku carik dulu jalan2 mana yg perlu dilalui.

Kemudian..iron baju..uhhh...baju pun dh tkde baju lawa nak dipakai.
Pakai batik je lah napaknya..
Hummmm.....

pnstoberi : sakit perut nih..tp...kena la pegi gak kenduri ni..dulu org dtg jejauh umah kita..takkan time dia kita takmo datang..sakit perut pun pegi gak la...

4 comments:

Che Sue said...

takpe...'masih baru'
cuba dan cuba lagi..
*wink*

puanstoberi said...

che sue..tau je apa percubaan tu ek?? ahahaha...mmg masih baru lagi.. gunakan waktu itu sebaik mungkin :)

Nila Pendita said...

kata orang...kalo xtau jalan..jmpa simpang..afdal amik kanan..

tapi kata aku..agak bongok kalo wt cantu..cuba ko bayang kan tiap kali jmpa simpang amik kanan..cukup 4 kali ko amik kanan bukan ke ko pusing tempat sama je?..kesimpulannya agak bongok kan?..heheheh...

p/s:website jalan terbaik aku jmpa, http://maps.701panduan.com/

puanstoberi said...

aku penah wat camtu..jumpa tau.. jmpa simpang..amik kanan..lps tu trussss je..tup2 terjumpa tpt aku carik tu..huhu :P