Tuesday, June 16, 2009

~tAk PanDai kaTAnya..~

Hai..sabo je lah haku.
Ni citer fresh lg ni..masih panas..
Lebey kuang sejam td.
Aku tgh bertugas..penyambut ttamu..ada lwtn smpena persidangan menteri Pelajaran Ng Komanwel tu. Lwtn isteri2 Menteri tu lah.
Sblm tu gi exam dulu.
Hampehhh...baca2 tkde gak masuk soklan "spot"
Skali masuk pasal wayang kulit..kemain byk soklan dia. Ada la 6,7 soklan tu. Hampagas!!!

Arghh...ah..dh lah.
Thn dpn amik lagi yer kawan2.

Ok..berbalik citer tak pandai tu.

Ada sorang kakak tu..aku senyum..dia senyum
Lps tu tunjuk perut dia..smbil ckp.."ada dah?"
Aku senyum je smbil kata.."takde lagi"
Dan sambil mcm tersenyum sinis lagi selamba dia berkata
"TU LA..TAK PANDAI.."
byk kali okeh dia kata...
Aku lak time tu la bleh blank..patut aku jwb..ini keja Tuhan kak..bukan mcm nak amik exam.. sapa pandai leh jwb dgn cemerlang.
Atau bagi je jawapan...mmg la kak..saya ni bodoh...

Lantak la situ.
Malas aku nak pikir. (tp..ttp rs sakittttt hatiiiii)
Boleh kata camtu..pandai tak pandai.
Ello..kalo ko pandai sgt..meh aku amik kelas tuisyen dgn ko.
Ato ko nak tunjuk praktikal pada aku ke kan.

Tkpe..what's come around has come around.
Anak ko pun baru kawen. If ada org ckp mcm tu satu hari nati usah la ko terasa yer.

Pnstoberi : Apa ingat buat seks je buleh dpt anak trus..kalo tak dpt anak tu..tak pandai seks la.. kalo camtu..berjuta la umat kat dunia nih. Sorry..aku emosi terlebih lak.

5 comments:

kOpiEhiTam said...

relaks beb... hehehe..

puanstoberi said...

aku mmg rileks sebenarnya..tp saja je nak tunjuk emosi sket. huhu :P

ItaYaniN said...

btul2...ita kalau org jwb/tanya cmtu la yg berapi2 je rasa..mmg nk smash je blk..cuba akak wat praktikal dpn saya cara yg btul?hehe..mst dia malu blk kan..

Nila Pendita said...

hahahah...lawak tul...hehehe...

p/s: aku xleh komen lebih2...karang blog ko kena blok dgn admin sbb kelucahan melampau..hehehe

puanstoberi said...

Ita > itu la psl..sakittt je..tp ms tu tergamam pun ada..sbb dia jarang le meng kak nap ngan reen.tu yg ter blank tuh..cam shilake kan mulut dia..

Nila Pendita > ko komen je..ko rendah kan la sket thp kelucahan tu. huhu