Tuesday, August 18, 2009

~Tak tau nak kata apa~

4 comments:

Che Sue said...

asben ko keja apa ida? bunyi mcm suspenn je tang 'melibatkan nyawa org'?? bodigurd ke?

ah sibuk aa kak nap ko ni..lantak aa kalo asben kita nk tolong pe2 pun..kalo diikutkan, mmg tugas depa..tugas isteri sediakan diri je 24jam utk depa nk guna..apa yg kita buat selama ni, masak ngemas segala tu d kira ehsan kepada suami je..berpahala tu..

puanstoberi said...

kua kua..che sue..ce ko tgk spek keja under JPA..manade job description as bodiguard. huhu.. kan aku kata pembantu pd KP..tpnyer kengkadang kena bwk TKP ke..kalo ada surat formal tkpe la.ni main ckp je.

kak nap..itu le keja derang..tak sudah2...nyampasssss...

shah said...

waah pnjg berjela aku baca luahan prasaan ko...huhuh...
sesungguhnya aku pon turut sama bersimpati dgn 'dilema' ko tuh...
pape pon, jd lah diri kita sndiri...lantak pi la deme nak ckp apa...yg penting korg bahagia...PEACEEEE...=)

puanstoberi said...

ohhhh...patut ko senyap je kat gchat. tgh baca blog aku ha..
wes..tu jd pjg sbb aku edit2 balik. kua kua kua..