Thursday, August 27, 2009

~Jin Notti vs Tropicana City Mall~

Ever heard about Jin Notti?
Alah..citer had yg Mawi berlakon tu la. Ada Fafau skali tu.

Ever heard about Tropicana City Mall.
Ni mmg aku tak penah dgr.
Kalo bukan kerana Jin Notti mmg tak penah dgr lah.

Ini citer last week. Sgt malas nak buat entry ttg nyer walo mmg nak buat entry nih.
Geram, nyampah sebenarnya kalo tingat semula.

Rabu lepas la.
My dear call da nak balik tu. Lebey kuang 4.30 gitu.
My dear : nak tgk wayang pree tak??
Pnstoberi : Citer menda?
My dear : Jin Notti. Ada tiket pree tayangan amal ni ha utk KP,TKP atas ni..tp derang takmo pegi.
Pnstoberi : Wahh...ada sure ada Mawi tu..nak..nak. Kat mana?? [maaf..bukan die hard fan Mawi..tp sj nak kecoh! Danggg...!!! ]
My dear : tropicana Mall City. Gi ler ajak Dee.
Pnstoberi : Uih kat mana tu?? tk penah dgr pun. Tkpe..nati tanya kat Dee dulu.

Trus call Dee. Tp mana sempat. Short notice sgt. Kalo awal sket ok gak. Lgpun Dee tak bwk keta ke opis lak hari tu.

My dear cam biasa la. Antara nak pegi dan taknak pegi [aku tau..% taknak pegi tu lagi tinggi dari % nak pegi..dia bkn sker tgk wayang]

Dlm keta nak balik tu, aku mujuk2 lagi my dear. Ngajak dia pegi. Mcm nak mcm taknak. Dlm tentatif tu masuk kul 7.30pm, tygn kul 9.00pm. Tp da kul 6.45 masih lagi duk melepek... aku tau dia da malas nak pi la tu. Aku da sesiap pun masih lagi tnya ke dia nak pegi ke tak. Dia pun da ckp takut jem la apa la. Sudahnya tak pegi.......... [ha..ni le yg aku kata menyampah,geram tu]

Tp sebenarnya aku pun tk berapa nak pegi sbb aku ada tugas mlm tu yg perlu diselesaikan yakni mem blender 2 bungkus besar lada itam sbb esuk hari nyer tu [Khamis] ada gotong royong buat bubur lambuk. Ni PUSPANITA opis aku nyer xtvt sblm puasa ni la. Mengkalo aku p menonton Jin NOtti tu, maunya tk smpt nak blender dan mmg tk smpat pun sbb aku blender dkt nak sejam baru siap.



ni gmbr kat pantry floor aku-derang tgh sibuk potong2 bhn utk masak bubur lambuk tu.

Tulah pasalnya..baru la aku tau ada shopping mall baru nama dia. Tropicana Mall City. Aku siap google nak carik kedudukan dia supaya leh pegi. Siap print. Kalo korang nak tau kat mana cuba korang masuk web Tropicana ni. Bes gak tgknya. Ada memacam kedai gak dlm tu. Siap ada GSC. Pas raya leh la try p. Aku pun tatau tang mana tah. Tp leh carik la.

Jin Notti?? Entah..bes ke tak cite tu tah..Raya sok baru kuar wayang. Ala..tk tgk pun tk rasa apa lah. Saja je la kan..sementelah da dapat tiket pree tu.

^^Selingan..ni gmbr masa dept aku buat makan2 ala2 pot luck. Rajin nau derang nih. Unit aku bwk buah mata kucing jek. Itu pun suh my dear gi beli pagi tu..gmbr bawah tu napak nau aku mengembangkan. huk huk ^^



Puanstoberi: Entah..tatau nak ckp apa.. :P

No comments: