Monday, August 3, 2009

~Akhirnya Penantian Berakhir~

Kompiden okeh letak tajuk tu.
Hampir 8 bln aku tunggu.
Akhirnya smlm impian ku jadi kenyataan.

Sgt2 teruja a.k.a hepi a.k.a excited dan suma la sewaktu dgnnya bila sesuatu yg kita hajati tu dapat terlaksana.
Mesti korang tau kan perasaan dia macamana.
Bila sesuatu yg kita da tunggu sekian lama da ada di dpn mata.

Dan skang aku seronok jer...
Rasa nak senyum jer...

Takde la rasa serba salah bila berhadapan dengan sedara mara di Hari Raya nati.
Baru la seronok memakai pakaian sedondon berwarna ijau pucuk pisang bersama my dear. Ewah...

Tp apa ek aku gembirakan sgt tu yer??? :)

7 comments:

okid said...

akak..adakah akak sdh +ve..?jgn marah eik klu tekaan za nie wat akak terasa...klu betul..tahniah laa..

puanstoberi said...

hik hik..tidak marah..tgh hepi katanya mana leh marah2..
err...tkpe..teka lagi..sapa betul akak kasik voucher mekdi..hoho..

shah said...

jeng...jeng...jeng...

jgn ler memalu utk mewar2 kan nyer wehhh...

puanstoberi said...

tidak..tidak.. tidak memalu utk me war-warkan..tungguuuu..wakakaka

Che Sue said...

aih sudah +ve kah? tahniahh...ko ni suspender je tajuk tu..tapi mcm nampak ke arah tuuuu je..

Linda said...

nak teka bleh? perkataan yg bermula dari huruf A :)

okid said...

xper laa kak..apa2 pn..moga masin apa yg za ckpkan..akak pasni betul2+ve..br complete utk akak..album yg ditunggu dpt n bb yg dinanti akan tiba..amin....