Thursday, September 24, 2009

~byk nak update nih~

Byk nak update nih. Tp nak tggu balik KL. Weekend ni adalah utk meng apdet blog memandangkan plan ke umah mentua tlh dikansel kan sbb mereka masih lagi di Raub. Nxt week mungkin kami ke Raub sebab ada wedding kat sana.

Mcm blogger lain gak memasing update citer raya. Ada byk chapter raya aku nak update nih. Tgk preview dulu lah. Nati aku susul ngan citer k.

Err..byk lak keta dpn umah aku ni ha. Jiran yg tinggal dlm 100meter dr umah aku ni buat kenduri kawen. Ada yg siap paking dlm compound umah aku ni ha. Kira da masuk dlm pagar umah lah. AKu tak kesah pun nak tumpang..tp sila2 la berbudi bahasa ckp nak tumpang..ni main masuk je. Haha. Tuan Tanah Kedaung....

Oklah..preview dulu gmbr2 ni yer.


Chapter 1 - Persediaan raya-ari memasak lemang

Lepas masak lemang-gunting rambut

Chapter 2 - Hari Raya

Chapter 3 - BBQ mlm raya ke2 - sengaja upload gmbr yg blur.huhu.

Chapter 4 - family gathering @ Teluk Batik - raya ke 3

No comments: