Friday, July 17, 2009

~Need A Break??? Jgn mimpi la..~


Igt nak berehat2 smbil menikmati pemandangan matahari terbenam di pantai..
Tp...usah berangan la..duduk je la di KB Resort nih..

Sekian. Terima Kasih.

Yang Benar,
Puan Stoberi Yang Sedih Angan2 Nya Tak Kesampaian

~~~~~~tskkkkk..................... :(

3 comments:

Che Sue said...

hehehe..olooohh..dpt jengjalan ngan hubby dah cukup best dah tu..tak kira a ke pasar malam sekali pun..janji mlm2 ada bantal peluk besh! lalallala...

oto said...

reen, kesiannye ko hajat tk sampai.. isk..isk.. hubby aku kursus lagi sabtu ari tu.. tu ler payah.. sejak bergelumang dlm dunia robot ni kt mrsm, hubby aku asik kena kursus jek... sedey betul..

nnti kita plan lain.. tk mo sedey2 heh.. :-)

puanstoberi said...

che sue :: takmo la pi pasar malam..nak le pi bercuti2 smbil mandi laut..huhu

zatul:: wohaaa...aku ada citer best..natikan entry terbaru yer.. hik hik..
entah thn bila la kita nak ketemuan ni yer OTO